Kaj je konverzija spletne strani?

Ko razmišljate o konverzijah na spletnem mestu, boste verjetno najprej pomislili na odstotke in povprečja dokončanih naročil, nadgradnje naročnin, morda telefonske klice, online rezervacije, morda pa le na razmerje med prikazi in kliki.

Konverzija spletne strani

Toda kaj vam te meritve dejansko povedo o vaših strankah – tistih, ki jim je vaša ponudba namenjena, tistih, ki jih želite očarati, vključiti in prepričati? Namen vaše spletne trgovine ali spletne strani namreč ni zgolj sledenje nekim suhoparnim številkam, ampak zagotavljati prvovrstno uporabniško izkušnjo (UX) in seveda, ustvariti in povečati konverzije.

Z branjem naslednjih vrstic boste lažje spremenili svojo miselnost in razumeli, kako konverzije spletnega mesta vplivajo na uporabniško izkušnjo.

Kaj je konverzija spletne strani?

Osnovni namen spletne strani je ustvarjanje konverzij. Konverzija na spletni strani se zgodi, ko uporabnik izvede želeno dejanje na vašem spletnem mestu, kot sta nakup ali izpolnitev kontaktnega obrazca.

Obstajata dve vrsti konverzij v spletni trgovini:

  1. Mikrokonverzije
    Mikrokonverzije se zgodijo, kadar je dosežen korak proti vašemu končnemu cilju, na primer naročanje na e-novice, prenos e-knjige ali ogled video posnetka.
    Mikrokonverzije so dogodki, ki se zgodijo pred makrokonverzijo.
  2. Makrokonverzije
    Makrokonverzije se zgodijo, kadar je dosežen vaš končni cilj, kot je prodaja, telefonski klic, obisk trgovine ali nov naročnik.

Kako izračunati stopnjo konverzije spletne strani?

Če želite izračunati stopnjo konverzije, delite število konverzij (želenih, izvedenih dejanj) s skupnim številom obiskovalcev in nato pomnožite s 100. Dobite številko, izraženo v odstotkih.

Na primer, če je imela vaša spletna stran prejšnji mesec 17 prodaj in 500 obiskovalcev, je vaša stopnja konverzije 17 : 500 x 100 = 3,4 %.

Kakšna je dobra stopnja konverzije?

Stopnje konverzije se razlikujejo glede na:

  • vrsto panoge (informacijska tehnologija, potrošniško blago, finance itd.)
  • demografija občinstva (starost, dohodek, poklic itd.)
  • cilj konverzije (kliki oglasov, dokončanje nakupov, prijave na novice itd.)

Zgornji dejavniki močno vplivajo na dobro stopnjo konverzije, ki znaša od 2 % do 5 %, odvisno od panoge.

Upoštevanje povprečij konverzij določene panoge vam lahko služi kot merilo uspešnosti. Še bolje je, če resnično razumete uporabniško izkušnjo obiskovalcev vaše spletne trgovine in kako jo lahko izboljšate. Če vam to uspe, bodo sledile konverzije.

3 koraki za izboljšanje konverzij spletnega mesta

Izboljšanje konverzij spletne strani

Včasih je skrivnost večje stopnje konverzije tako preprosta kot so:

  • sprememba barv gumba za poziv k dejanju (CTA),
  • uporaba večje pisave ali
  • manj polj v obrazcih za prijavo, za oddajo naročila in drugih obrazcih.

To je le en del, ki ga predstavlja izdelava spletnih strani – če oblikovalec dobro predvidi UX spletne strani, bo že na začetku upošteval principe najboljše UX prakse – vaša naloga pa bo, da vse elemente testirate.

Manjše izboljšave vašega spletnega mesta so koristne in lahko povzročijo majhno in začasno zvišanje vaših stopenj konverzije – toda če želite izboljšati svojo stopnjo konverzije na bolj smiseln in učinkovitejši način, morate pogledati celotno sliko.

Odkriti morate, kaj si vaši uporabniki resnično želijo, in jim to ponuditi.

To storite v 3 korakih:

  1. korak: Ugotovite, kaj iščejo obiskovalci vaše spletne strani. Poglejte v zgodovino iskanj na spletni strani. Postavite jim vprašanje. Dodajte chat robota.
  2. korak: Raziščite, zakaj potencialne stranke ne bi opravile konverzije. Postavite vprašalnik in jih vprašajte, zakaj odhajajo. Spremljajte, kako se gibljejo po spletni strani.
  3. korak: Raziščite razlog za opravljene konverzije. Pošljite jim vprašalnik po e-mailu.

Pri tem si lahko pomagate z Google obrazci, ali, še bolje z orodjem Hotjar.

Poenostavite svoje delo in ustvarite več konverzij

Včasih je še tako dobro nameren nasvet zelo težko spraviti v prakso. Eden takšnih primerov je zagotovo povečanje konverzij na vaši spletni trgovini. Izdelava spletnih strani z visoko stopnjo konverzije še zdaleč ni enostavna. Tega se naši programerji še kako dobro zavedajo, saj pogosto prejemamo vprašanja lastnikov e-trgovin, ki si želijo sodelovanja z nami.

Konverzije na spletni trgovini ne gre prepuščati naključju. Zato priporočamo, da tudi vi preverite, kako lahko povečate konverzije.

Ponosni smo, da smo pri spletnem uspehu pomagali številnim podjetjem – pomagali bomo tudi vam.

Na tem področju pa dobro sodelujemo s poslovnim partnerjem DesignRush – več si lahko preberete na tej povezavi:

https://www.designrush.com/agency/digital-marketing/trends/conversion-marketing

Želite preveriti kako lahko povečate konverzije?

Kontaktirajte nas: