Kako Google Maps koristi podjetjem?

Ste vedeli, da je skoraj tretjina vseh mobilnih iskanj povezanih z lokacijo? To pomeni, da so Google Maps kritično gonilo mobilnega prometa. Zemljevid, ki ga omogoča Google uporabnikom, pomaga najti praktično vse – od bližnjih restavracij, avtomehanične delavnice ali najboljših koktajlov v mestu. Ker se toliko ljudi zanaša na Google Zemljevide, so ti postali privlačno trženjsko orodje za podjetja.

Google maps

Spoznajte pet načinov, zakaj bi morali biti zemljevidi Google Maps del vaše marketinške strategije in kako jih uporabiti za vaš posel.

5 načinov, kako Google Maps koristi podjetjem

1. Google Zemljevidi uporabnikom pomagajo najti vaše podjetje

Google Zemljevidi delujejo kot iskalniki za iskanje poslovnih uporabnikov, ki jih iščejo, in nato kot zemljevid za usmerjanje uporabnikov na to lokacijo. Uporabnik si lahko preprosto ogleda svoje možnosti, preden se odloči za obisk ali stik s podjetjem.

2. Google Zemljevidi ljudem omogočajo hiter stik z vašim podjetjem

Ko si uporabniki ogledajo vaš vnos v Google Maps, platforma zagotovi obsežen opis vašega podjetja, ki vključuje tudi telefonsko številko. In ker se večina iskanj v Google Zemljevidih izvede s telefonom, lahko pokličejo vaše podjetje z enim dotikom, zemljevid pa jim pokaže pot, da zanesljivo najdejo fizično lokacijo vašega podjetja.

3. Google Zemljevidi spodbujajo ljudi, da obiščejo vašo lokacijo ali spletno mesto

Pri podjetjih, kot so trgovine ali restavracije, lahko uporabniki hitro raziščejo profil vašega podjetja in na zemljevidu poiščejo navodila za pot – vse z ene osrednje lokacije. Ni jim treba preklapljati med aplikacijami ali spletnimi stranmi. Gre za preprosto navigacijo in stik med potencialno stranko in podjetjem.

4. Google Maps prikazuje vaše podjetje s slikami

Ažurne informacije in vsebine so seveda zelo pomembne, pogosto pa kupujemo z očmi – fotografije in slike prinašajo vizualno predstavitev vašega podjetja, ki bi sicer bila izgubljena. Priporočamo vam, da redno delite slike, hkrati pa k temu spodbujate svoje stranke. To močno prispeva h kredibilnosti vašega podjetja in k večjemu zaupanju potencialnih strank.

5. Google Zemljevidi predstavljajo verodostojnost podjetja zaradi mnenj

Nič ne gradi zaupanja v blagovno znamko bolj kot mnenje drugih, najuspešnejši način za to pa so spletne ocene, ki jih Google Maps prikaže v seznamu profilov.

Poslovna verodostojnost Google Zemljevidov vključuje:

  • ocene z zvezdicami,
  • pisne ocene in
  • objavo slik.

Spodbujanje potrošnikov k pisanju mnenj v Googlu omogoča drugim potencialnim strankam, da pridobijo zaupanje v vaše podjetje.

Izboljšajte svojo tržno strategijo z Google Zemljevidi za podjetja

S funkcijo Google Maps lahko optimizirate svoj poslovni profil, da bo izkoristil zgoraj navedene prednosti Google Zemljevidov.

Čas je, da Google Zemljevidi delajo tudi za vaše podjetje!

Stopite v stik z našo ekipo še danes in začnimo z vašo tržno strategijo, ki jo omogočajo Google Maps.

Začnimo vašo tržno strategijo

Kontaktirajte nas: