Vsaka spletna stran zahteva edinstven slog oblikovanja, ki odraža vaše cilje. Veliko podjetnikov se na začetku svoje poti ne zna odločiti, kakšno spletno stran si sploh želijo. Pa začnimo takole.
Katera spletna stran je prava za vaše podjetje, je odvisno predvsem od tega, kakšen je namen spletne strani. Kaj je vaš cilj? Prodaja, telefonski klic, obisk fizične trgovine ali nov naročnik? Morda večja prepoznavnost podjetja in branje novic, ki jih dnevno objavljate na spletu?
Ta in podobna vprašanja vam lahko odločitev glede vaše spletne strani precej poenostavijo in bistveno pripomorejo k izboljšanju uporabniške izkušnje (UX/UI). V naslednjih vrsticah odkrijte nekaj napotkov, s katerimi si lahko pomagate, ko se lotite izdelave spletne strani.
1. Spletna stran kot spletna trgovina, namenjena prodaji izdelkov in/ali storitev
Spletna stran za spletno trgovino uporabnikom omogočajo spletno nakupovanje in nakup izdelkov ali storitev. Izdelava spletne trgovine naj med drugim vključuje sledeče elemente:
- profesionalno, prepričljivo grafično podobo
- visokokakovostne slike in prepričljive opise, ki povečajo zaupanje v blagovno znamko
- odlične fotografije vaših izdelkov
- CTA oz. call to action, poziv k akciji, ki je pomemben gradnik vsake spletne trgovine. Brez CTA-ja obiskovalci spletnih strani ne bodo vedeli, kaj morajo narediti, kaj je namen spletne trgovine, kaj želimo od njih. Primer CTA-ja? Naročite s klikom tukaj / Več informacij / Oglejte si / Naročite se / Obiščite nas …
- resnične izjave strank, ki predstavljajo pomemben dejavnik za zaupanje novih, potencialnih strank. Ena najbolj priporočljivih metod, ki zagotavlja kar največjo možno stopnjo kredibilnosti tako vaše spletne strani kot celotnega poslovanja, je vključitev Google review v spletno trgovino
- različne plačilne metode, kot so možnost plačila s kreditno kartico, preko bančnih nakazil, plačilo po povzetju, plačilo s predplačniškimi karticami, kot je npr. Paysafecard in metode Paypal.
Pod črto: olajšajte potencialnim strankam, da najdejo, kar želijo, in pri tem pridejo od začetka do konca nakupovalne poti s čim manj kliki. UX/UI lahko izboljšate tako, da izdelke v svoji spletni trgovini razdelite na kategorije, po katerih jih lahko obiskovalci filtrirajo.
2. Rešitev za podjetja, usmerjena v storitve
Cilj spletne strani za storitvena podjetja je zagotoviti informacije, kako lahko obiskovalci stopijo v kontakt z vami.
Poskrbite, da vaša spletna stran vključuje logotip vašega podjetja, jasne oblikovne elemente ter hitro in enostavno navigacijo. To so namreč elementi, ki jih je potrebno upoštevati za zagotavljanje kar najboljšega UX/UI. Zelo vam priporočamo, da objavite tudi cenik, saj je to ponavadi najbolj obiskana stran.
Zagotovite, da so vaši kontaktni podatki lahko dostopni, da lahko potencialne stranke stopijo v stik. Ne skrivajte kontakta – objavite ga takoj na vrhu spletne strani, na domači strani.
3. Spletne strani, namenjene bloganju ali novicam
Spletni dnevniki so v vseh oblikah in velikostih, vendar je bistveni element vsakega spletnega dnevnika organizacija. Dobra navigacija po kategorijah, kot tudi strokovna, interaktivna vsebina so za branost vsebin ključnega pomena. Enako velja za novičarske portale.
Če želite povečati svoje občinstvo, dodajte obrazec za prijavo na e-novice, da pridobite e-poštne naslove obiskovalcev. V zameno jim ponudite priložnost za dostop do ekskluzivnih vsebin, popustov … Nato jim začnite pošiljati zanimive, zabavne, poučne e-novice, da ne pozabijo na vas.
Za učinkovito izdelavo spletne strani je potreben profesionalen pristop
V tej objavi smo pregledali samo tri priljubljene vrste spletnih strani. To ne pomeni, da so edine vrste, ki obstajajo. Nebo je meja glede vrste programiranja spletnih strani – od spletnih mest za organizacijo porok do spletnih mest z novicami in vsega vmes.
Da bo vaša spletna stran resnično odražala vašo blagovno znamko in omogočala najboljšo uporabniško izkušnjo, se posvetujte s Tauria ekipo. Zanesljivo bomo poiskali najboljšo rešitev za vas in vaše podjetje.
Kontaktirajte nas: