SEO optimizacija in pisanje za SEO: 1. del

Pisanje SEO besedil je pomemben element in velik izziv v vsaki SEO strategiji. Kadar iskalniki iščejo spletne strani, mora biti vsebina vašega spletnega mesta natančno prilagojena nenehno spreminjajočim se algoritmom brskalnikov. Poleg tega mora biti napisano jasno in zanimivo, da bodo obiskovalci vaše spletne strani lahko uživali ob branju in razumeli vsebino. Konec koncev vemo, da je za dobro uvrstitev na brskalnikih ključnega pomena, koliko časa se obiskovalci spletne strani zadržijo na vaši spletni strani.

Seo optimizacija

Ta popoln vodič o SEO optimizaciji besedil vas popelje skozi proces raziskovanja ključnih besed in 3 stopenj pisanja. Prav tako vam bo pomagal napisati berljive in SEO prijazne članke, ki jih potrebuje vaše spletno mesto. In nenazadnje, dali vam bomo nekaj vpogledov v pisanje vsebin za mednarodna spletna mesta in izzive, ki so povezani s tem.

SEO pisanje in celostni SEO

Pri agenciji Tauria izvajamo tako imenovani “holistični SEO”. To pomeni, da mora biti naš primarni cilj izdelava in vzdrževanje NAJBOLJŠE možne spletne strani. Uvrstitev med prvimi zadetki iskanj v Googlu je le posledica izjemno kakovostne spletne strani. Razlog za to: Google želi svojim strankam ponuditi najbolj relevantne rešitve. Njegovo poslanstvo je indeksirati vse informacije na spletu, da jih je preprosto najti. Če je vaše spletno mesto najbolj relevantno glede na ključne besede, ki jih nekdo vpiše v iskalno polje, ga Google predstavi med prvimi zadetki iskanj.

Holistični pristop k SEO optimizaciji

SEO optimizacija je interdisciplinarna marketinška strategija, katere cilj je predstaviti najbolj relevantne rezultate glede na iskane poizvedbe. Da bi to dosegli, mora biti tehnična zasnova vašega spletnega mesta odlična in UX vašega spletnega mesta brezhiben. Najpomembneje pa je, da mora biti vsebina vašega spletnega mesta dobro napisana in namenjena občinstvu, ki mu vaše spletno mesto služi. Ta pristop zahteva precej napredne veščine SEO optimizacije.

Napišite najboljšo vsebino!

Če želite zagotoviti, da je vaše spletno mesto med prvimi zadetki, mora biti besedilo na vaših spletnih mestih zanimivo in lahko berljivo. Vsebina mora biti kakovostno napisana in hkrati odgovarjati visokim zahtevam SEO optimizacije.

Preden se lotite SEO optimizacije na spletni strani, vedno začnite z raziskovanjem ključnih besed

Že prvi korak pri SEO optimizaciji nima veliko skupnega s pisanjem. Najprej se morate odločiti, o čem boste pisali. Na katerem področju se želite uveljaviti? V svojem besedilu boste morali uporabiti ključne besede, po katerih se želite uvrstiti, zato je prvi korak pri SEO optimizaciji raziskava ključnih besed. Cilj vaših SEO optimiziranih besedil je, da jih je enostavno najti in vaše podjetje predstaviti v najboljši možni luči. No, to je razlog, zakaj morate dobro raziskati, katere so ključne in podrejene besede v vaših besedilih.

Pravilno raziskovanje ključnih besed predstavljajo 4 ključni koraki:

1. Razmislite o rdeči niti vaših besedil

Preden začnete z dejanskim raziskovanjem ključnih besed, razmislite o glavni temi vaših besedil. Kako se vaši izdelki, storitve in podjetje razlikujejo od konkurenčnih? Kaj je tisto, zaradi česar ste posebni? Ko razmišljate o rdeči niti vaših besedil, razmislite o vprašanjih, kot so: kdo ste in o čem govori vaša spletna stran? Vzemite si čas in v miru razmislite o vaši glavni temi.

2. Naredite seznam ustreznih ključnih besed

Ko boste jasno določili temo svoje spletne strani, lahko začnete sestavljati seznam vseh iskalnih izrazov (ključnih besed), pod katerimi želite, da kupci najdejo vaše spletno mesto. Če ima vaša spletna stran rdečo nit, ne bi smeli imeti težav pri iskanju ključnih besed. Pomislite tudi na kombinacije in različice teh izrazov. Omeniti velja, da si lahko pri procesu raziskovanja ključnih besed pomagate tudi z orodji, kot sta Google Keywords planner in Semrush.

Velja si zapomniti tudi, da so manj iskane in zato manj konkurenčne ključne besede dobra strategija.

3. Preverite namen iskanja

Kadarkoli nekdo vnese iskalno poizvedbo v iskalnik, nekaj išče. V grobem lahko namen iskanja razdelimo na štiri osnovne namene, in sicer:

  • Informativni namen: iskanje informacij o določeni temi.
  • Navigacijski namen: dostop do določenega spletnega mesta z vnosom izraza v iskalnik.
  • Komercialni namen: kmalu nekaj kupiti in pred nakupom raziskati.
  • Transakcijski namen: kupiti.

Pri raziskovanju ključnih besed morate ugotoviti, s kakšnim namenom obiskovalci vaše spletne strani obiščejo vašo stran. Temu primerno določite ključne besede, pod katerimi vas bodo potencialni obiskovalci spletne strani tudi našli. Z rezultati iskanja lahko ugotovite, kateri namen se nanaša na vaše ključne besede, in ustvarite odlično vsebino, ki se ujema s tem namenom. Tudi stil pisanja prilagodite namenu obiska vaše spletne strani.

4. Ustvarite ciljne strani za iskalce

Zadnji korak raziskovanja ključnih besed je ustvarjanje objav, ki so za obiskovalce vaše spletne strani zanimive. Vsebina naj bo prilagojena tako, da pritegne obiskovalce, ki so vašo spletno stran našli prek določene ključne besede. To je lahko blog objava ali objava v spletnem dnevniku, optimizirana za določeno ključno besedo. Poskrbite, da bodo vaši obiskovalci lahko brskali po vašem spletnem dnevniku, tako prek menija kot tudi prek notranjih povezav.

Tako, to je vse, kar potrebujete pred začetkom pisanja vsebine za vašo spletno stran. Ko se odločite za temo vaše spletne strani ali člankov, ki jih želite napisati, se začne dejansko pisanje člankov! Postopek SEO optimizacije člankov predstavljajo tri stopnje: priprava, pisanje in popravljanje (ali urejanje).

Potrebujete pomoč?

Kontaktirajte nas: