Kaj je Google Analitika GA4?
To je povsem nova različica priljubljenega orodja za analizo spletnega prometa. GA4 omogoča izjemno natančno spremljanje obiska spletnega mesta, vključno s podrobno analizo obiskovalcev, njihovih obnašanj in oglaševalskih kampanj.
Zakaj uporabljati GA4?
Glavne novosti GA4 vključujejo napredne funkcije umetne inteligence, ki omogočajo večje razumevanje obnašanja obiskovalcev in uporabe spletnega mesta ter možnosti povezovanja s podatki iz drugih Google aplikacij, kot so Google Ads in Google Optimize.
Poleg tega GA4 ponuja jasnejši in razumljivejši prikaz podatkov.
Zakaj morate TAKOJ preklopiti na GA4?
Star način Google Analitike bo s 1. julijem 2023 prenehal zbirati in obdelovati podatke. Zato bodo vaši podatki od tega datuma dalje izgubljeni.
Za nadaljnje merjenje spletnega mesta boste zato MORALI ustvariti novo znamko Google Analitike 4 (GA4).
Prednosti uporabe GA4
Napredne funkcije umetne inteligence
Večje razumevanje obnašanja obiskovalcev
Možnosti povezovanja s podatki iz drugih Google aplikacij
Jasnejši in razumljivejši prikaz podatkov
Pogosta vprašanja
Zakaj se ne smete izogniti preklopu na GA4?
Star način Google Analitike bo s 1. julijem 2023 prenehal zbirati in obdelovati podatke. Zato bodo vaši podatki od tega datuma dalje izgubljeni.
Kakšna je razlika med trenutno google analitiko in GA4?
Največja razlika je v načinu zbiranja podatkov. Prikaz podatkov na GA4 je bolj kompleksen, omogoča pa širši nabor kombinacij poročil.
Kaj zajema zgodovina poročila za eno leto?
Za vsak mesec v letu prejmete 3 poročila in sicer: poročilo o tem s katerega vira so prišli uporabniki na vašo spletno stran in v kolikšnem številu, poročilo o podatkih uporabnikov (koliko časa so bili na vaši strani, koliko je bilo novih uporabnikov..) in poročilo o straneh, ki so bile najbolj obiskane.
Zakaj izbrati nas za prehod na GA4?
Omogočamo vam varen prehod, brez izgube starih podatkov. Poleg tega vam lahko svetujemo/analiziramo obisk vaše spletne strani tudi za naprej.