Zakaj je Facebook vedno zvest svoji modri barvni shemi? Je res zato, ker je Mark Zuckerberg barvno slep? Ne samo, da lahko z določenimi barvnimi shemami vplivate na razpoloženje ljudi, ampak lahko z njimi vplivate na to, kako dojemajo vašo spletno stran. Konec koncev je namen izdelave spletnih strani izboljšati uporabniško izkušnjo (UX) in izbira pravih barv lahko precej poveča konverzijo na spletnih straneh. Predlagamo, da raziščite teorijo barv in barvne palete na spletnih mestih vaših konkurentov.
Za začetek si oglejmo 3 osnovne barve, ki so skorajda na vsaki spletni strani.
1. Izdelava spletnih strani v rdečih odtenkih, kot je rdeča Coca-Cola
Na spletu je veliko spletnih strani in spletnih trgovin v rdečih odtenkih in z rdečimi detajli. Eden najbolj znanih primerov je Coca-Cola. Rdeča je samozavestna, drzna barva, ki označuje strast, energijo, vznemirjenje in vitalnost – točno takšna čustva, ki bi jih znamka, kot je Coca-Cola, morda želela izkoristiti. Opazili jo boste na spletnih straneh podjetij, kot so: Target, McDonalds, Vodafone, Kellogg’s, Žito, Mercator, Petrol, Jub in drugod.
In vi? Se lahko poistovetite z rdečo? Ste strastni, energični, opazni? Je vaš dizajn rdeč, pa niste prepričani, da ta predstavlja vas in vaš posel? Mogoče vam bolj ustreza zelena.
2. Zelene spletne strani, kot je zelen WhatsApp
Beseda zeleno je dobesedno postala sinonim za okolju prijazno. To tako zelo drži, da bi si bilo težko predstavljati okolju prijazno podjetje, za katerega izdelava spletne strani ne pomeni načrtovanja zelene. Zelena naj bi poleg narave in prijaznosti do okolja pomenila tudi rast, ravnovesje, stabilnost, mir in zdravje. Podjetja WhatsApp, Holiday Inn, Subway, Zelene doline, Krka, Zavarovalnica Sava, Pivovarna Laško so primeri podjetij, ki vedo, kako pomembna je izdelava spletne strani v zelenih odtenkih.
Če vam zelena ne diši, je morda čas za modro.
3. Facebook kot primer podjetja, ki je spretno uporabil modro barvo na svojih spletnih straneh
Svetlejši odtenki modre so bolj tipično povezani s spokojnostjo, odprtostjo in nedolžnostjo, medtem ko temnejši odtenki in + mornarske modre barve vzbujajo zrelejši profesionalizem, varnost in zanesljivost. Modra se najpogosteje pojavlja na spletnih straneh podjetij, kot so Facebook, IBM, Pfizer, Ford, Lek, NLB, Dars, Gen-i in drugi. Na spletu boste z lahkoto našli še veliko takšnih primerov.
Upamo, da ste s pomočjo tega vodiča pridobili občutek, kako pomembno je, da izdelava spletne strani vključuje preudaren razmislek o barvni paleti. S tem se popotovanje do vaše popolne spletne strani šele začenja.
Na tej poti smo člani ekipe Tauria vaš zanesljiv poslovni partner. Kontaktirajte nas še danes in skupaj odkrijmo idealne barve, ki jih zahteva skrbna izdelava spletne strani. Naši programerji in dizajnerji vas z veseljem pričakujejo.
Izberimo barvno shemo, ki bo ustrezala vašemu podjetju
Kontaktirajte nas: