Trenutno se podjetja (tako tista, ki delujejo izključno na spletu, kot tudi tista, ki imajo tudi fizične prodajna mesta) spopadajo z velikimi izzivi. Skrbi jih namreč, kako spodbuditi rast, pri čemer se močno zavedajo pomena e-trgovine. Podatki kažejo, da povpraševanje na trgu ostaja visoko, vendar so težave z dobavno verigo še vedno precejšnje. Če vas zanima, kako to vsaj malo omiliti s pomočjo vaše e-trgovine, potem je ta članek kot nalašč za vas.
1. Premagovanje izzivov e-trgovine
E-trgovine so v porastu. Do zdaj je na vodilni odprtokodni platformi za e-trgovine, WooCommerce, ustvarjenih približno 3,5 milijona vseh e-trgovin. Da se lahko uspešno soočate z izjemno zahtevnimi tržnimi razmerami, izvršni direktor pri WooCommerce, Craig Cohen, predlaga naslednje:
- Investirajte v pravo ekipo – najemite ekipo, ki vam bo pomagala kar najbolje izkoristiti vašo spletno trgovino. Pri Taurii smo strokovnjaki na področju e-trgovine in smo v samo 10 letih dosegli največji potencial na območju jugovzhodne Evrope. Zato odločitev, s kom sodelovati, ni tako zelo težka, kajne?
- Spoznajte svoje kupce – pozorno spremljajte svoje stranke, da pridobite vpogled v to, kdo so vaši največji kupci, kaj potrebujejo, kako se obnašajo, kako in kdaj prihajajo na vašo spletno stran.
- Spremljajte svoje zaloge – Zagotovite, da ste na tekočem z zalogami, da preprečite morebitne težave pri izpolnjevanju naročil. Ažurno sporočajte strankam glede potencialnih zamud pri dostavi. Transparentna komunikacija glede zalog, omejitev naročil in časovnih rokov je sestavni del gradnje in ohranjanja zaupanja strank.
Pri tem za e-trgovine predlagamo:
- Spodbujajte prednaročila, da pospešite prodajo in nadzorujete zaloge.
- Stanje zalog in prodaja preko e-trgovine in v fizičnih poslovalnicah naj bosta pregledna.
- Naročeno ažurno odpošiljajte. Tako vam stranke lahko zaupajo, da bodo artikli, ki so jih naročili preko vaše e-trgovine, tudi pravočasno odposlani.
Ti trije koraki vam bodo pomagali zagotoviti, da boste jasno razumeli, kaj se dogaja pod pokrovom vašega podjetja, da bi ublažili pogoste težave, ki pestijo e-trgovine.
2. Izboljšanje razumevanja strank in njihovih potreb – mnenja strank so bistvena!
WooCommerce poudarja, da je na področju mnenja strank veliko več priložnosti, kot si lahko predstavljamo. Tudi pri Taurii vedno poudarjamo, da lahko največjo vrednost zagotovijo mnenja in ocene tretjih oseb na spletni strani, enako kot v primeru Google Reviews. Več o tem smo pisali v članku: Google Reviews.
Naj na tem mestu le povzamemo, da je za e-trgovine ključnega pomena, da so prejete ocene preverjene in verodostojne. Da bi to še bolje izkoristiti, je WooCommerce razvil priročno razširitev, ki podjetjem omogoča integracijo mnenj kupcev neposredno v osrčje njihove e-trgovine! Pri tem je ključnega pomena, da se upoštevajo tako pozitivne kot tudi negativne ocene strank. A naj vas negativne ocene nikakor ne razočarajo. To je le priložnost, da postanete boljši. Pridružujemo se mnenju WooCommerce in poudarjamo, da je za e-trgovine ključnega pomena, da znajo upravljati svoj ugled na spletu.
3. Umetnost razumevanja podatkov o strankah
WooCoomerce v sklopu razumevanja podatkov o strankah uporablja izraze prve in ničelne stranke. Podatki prve stranke so podatki, s katerimi upravljajo lastniki e-trgovine ali za to pooblaščene osebe. V tem segmentu spremljamo ROI (Return on investment), kot tudi, kateri izdelki se najbolje prodajajo, kje se kupci na vaši e-trgovini najdlje zadržijo in druge parametre.
Ko pa nas zanimajo podatki ničelne stranke, gre za podatke, ki upravljalcem e-trgovine niso neposredno dostopni. To so ocene in povratne informacije, s katerimi razpolaga Google Reviews kot tudi tretje osebe, kot je na primer Trustpilot. Združite ta dva dela in ste na dobri poti, da razumete, kako vaše podjetje deluje in predvsem, kako stranke razumejo poslovanje vaše e-trgovine. Te informacije so ključnega pomena za spodbujanje rasti podjetja, večjo stopnjo konverzije in za spodbujanje k ponovnim nakupom (nenazadnje je strošek za ponovne nakupe petkrat nižji od stroška za pridobivanje novih strank).
Za zaključek
V tej objavi smo obravnavali veliko področij, vendar sta se preglednost in razumevanje podatkov zagotovo izkazala za najpomembnejša. WooCommerce opozarja, da le 5% truda lahko pomeni izboljšanje rezultatov in povečanje konverzije prodaje tudi do 95%! Si manete roke ob misli na to, da premagate konkurenco?
Komaj čakamo, da se pogovorimo, kako lahko tudi vi izkoristite številne prednosti, ki jih predstavlja WooCommerce in izboljšamo konverzije vaše e-trgovine. Kontaktirajte nas preko kontaktnega obrazca ali se pogovorite s strokovnjakom iz naše ekipe. Zagotavljamo vam, da boste nad priložnostmi za rast svojega podjetja prijetno presenečeni.