Izdelava spletnih strani in trgovin: 3 nasveti za povečanje zaupanja potrošnikov

Zaupanje strank

Izdelava kakovostnih spletnih strani in privlačnih trgovin lahko močno prispeva k povečanju konverzije vašega spletnega mesta. Spletne strani so nenazadnje oblikovane za obiskovalce spletnih strani – ljudi. Poleg definiranja KPI-jev (kazalnikov uspešnosti) obstaja nekaj ključnih vidikov spletnega oblikovanja, ki zagotovo prispevajo k zaupanju vaših obiskovalcev. Poglejmo, kateri so 3 ključni elementi, s pomočjo katerih kakovostna izdelava spletnih strani in trgovin prispeva k zaupanju vaših obiskovalcev.

1. Uporabite fotografije svoje ekipe

Fotografije vaše ekipe lahko bistveno pripomorejo k vzpostavitvi zaupanja vaših obiskovalcev. Obrazi resničnih ljudi na vaši spletni strani bistveno povzdignejo vašo blagovno znamko. To potrjujejo številne raziskave. Razlog za to je, da smo obiskovalci spletnih strani družabna bitja. Tudi po telefonu instinktivno zaupamo človeškemu glasu in ne avtomatiziranemu sporočilu.

Izdelava spletnih strani in trgovin pa ni uspešna, če spletno mesto odraža zgolj vaš način dela in razmišljanja. Pomembno je tudi, da upoštevate želje in okus svojih obiskovalcev. Poglejmo torej, kako se lahko obiskovalci spletnega mesta počutijo bolj povezane z vašo blagovno znamko.

2. Naj spletna stran ali trgovina izpolnjuje želje vaših obiskovalcev

Izdelava spletnih strani in trgovin za vaše podjetje mora jasno pokazati, da spletna agencija, kot je Tauria, pozna in razume ljudi, ki bodo uporabljali vaše spletno mesto – in kakšne težave jim lahko reši. Bolj kot poznate svoje občinstvo in svoje obiskovalce, bolj lahko izdelava spletnih strani in trgovin upošteva videz in funkcionalnost vašega spletnega mesta.

Preden se lotimo izdelave spletne strani, vam bomo postavili nekaj vprašanj.

  • Kakšen je namen obiska vašega spletnega mesta?
  • Zakaj stranke iščejo, kar iščejo, in koliko so pripravljene za to plačati?
  • Kakšne pogoje imajo stranke za nakup?
  • Na kakšen način bodo stranke prišle do vaše trgovine oz. spletne strani?
  • Ali dizajn – UX/UI vaše spletne strani upošteva tudi želje in pričakovanja strank ali le vaše?

To so vprašanja, na katera bi lahko odgovorili na podlagi spletne analitike – seveda, če spletno stran že imate. Če je nimate, vam lahko pomagamo tudi pri definiranju vaše ciljne publike in njenih želja.

Če imate bazo podatkov, torej seznam naslovnikov svojih strank (B2B ali B2C), lahko na ta vprašanja mogoče odgovorijo tudi sami – pričnite s pošiljanjem e-pošte tistim, ki vam zaupajo svoj e-naslov in jih povprašajte o njihovi izkušnji. Mnenja vaših kupcev so neprecenljiva. Pri Taurii pa tudi redno spremljamo odziv obiskovalcev spletnih strani ob postopnem uvajanju sprememb. Pri tem si pomagamo z orodji, kot so Hotjar, Google Analytics, analitika spletnih platform in drugih.

Do zdaj ste spoznali dva načina, kako lahko kakovostna in premišljena izdelava spletnih strani in trgovin prispeva k večjim konverzijam na spletnem mestu. Poglejmo še, kateri je tretji.

3. Kar najbolje izkoristite svoje ocene

Verjetno se že zavedate, kako pomembna so mnenja strank za nakupne odločitve. Vsi lažje zaupamo spletni strani, kjer so objavljena mnenja uporabnikov. Zato je pomembno, da mnenja svojih strank prikažete na vidnem mestu. Poglejmo, kako lahko ocene na spletnem mestu še povečajo zaupanje vaših obiskovalcev.

Smiselnost uporabe vtičnikov za večjo kredibilnost spletnega mesta

Mnenja strank so informativna in vzpostavljajo zaupanje. Kljub temu še vedno obstaja domneva, da so bila prikazana mnenja skrbno izbrana, da bi vašo blagovno znamko prikazali v najboljši luči. Ko pa obiskovalci prek vtičnika na vaši domači strani vidijo logotip neodvisnega spletnega mesta, kot sta Google ali TrustPilot, se vzpostavi večje zaupanje. Zato nikakor ne ponarejajte mnenj, ampak objavite transparentna, resnična mnenja. Če je vaš izdelek dober, bodo dobra tudi mnenja.

Pod črto

Izdelava spletnih strani in trgovin, ki jo zaupate profesionalcem, lahko bistveno prispeva tako k zaupanju obiskovalcev kot tudi k rasti vašega podjetja. Zato je smiselno, da izdelavi spletnega mesta namenite nekaj več pozornosti in tudi sredstev . Za več informacij, kako poceni izdelava spletne strani škodi vašemu podjetju, si preberite članek Pasti izdelave poceni spletne strani – nato pa nas pokličite ali nam pišite. Zanesljivo bomo našli najboljše možne rešitve za vas.