SEO optimizacija in pisanje za SEO: 3. del

Seo optimizacija

Zdaj, ko ste osvojili znanje iz 1. in 2. dela tega vodiča, lahko začnete s pisanjem in kreiranjem SEO vsebin! To vzame le približno 20 % celotnega časa, ki ga potrebujete za svoj članek, a je bistveni del vsake SEO optimizacije. Pri Taurii vam lahko pomagamo pripraviti ustrezna besedila za izdelavo spletne strani po vseh pravilih SEO. Da bo spletna stran ustvarila čim več konverzij in SEO optimizacija dosegala kar najboljše rezultate, lahko veliko naredite tudi sami. Poglejmo torej, kaj upoštevati, da bo SEO optimizacija vaše spletne strani požela kar največ uspehov.

Samo pišite!

SEO optimizacija se začne s pisanjem. Pogosto je težko začeti s prvim stavkom ali odstavkom. Ampak naj vas to ne ustavi! Preprosto zapišite nekaj začetnih besed, povezanih z vsebino. Časa za popravke in dopolnitve bo še veliko. Uvod in zaključek boste lažje napisali potem, ko boste pred sabo imeli že napisano jedro, zato ju prihranite za konec. Če stavek ni slovnično pravilen ali zveni nerodno, kar nadaljujte in naj vas zdaj to še ne skrbi. Temu se boste lažje posvetili v fazi urejanja.
V tej fazi je pomembnejše, da se držite svojega načrta – strukture besedila. Zato se v nadaljevanju posvetimo temu delu pisanja.

SEO optimizacija predstavlja tudi strukturo vašega besedila

Med pisanjem sledite načrtu pisanja, kot ste ga določili v prvih dveh fazah tega vodiča. Poglavja, podpoglavja in odstavki naj sledijo temu načrtu. Prepričajte se, da pišete jasne odstavke. Vsak odstavek začnite z najpomembnejšim stavkom, nato pa ga pojasnite ali podrobneje razložite. To je eden od načinov, kako je besedilo lažje berljivo. Vaši bralci bodo lažje razumeli bistvo vašega članka, in sicer že samo z branjem prvih stavkov.

Po drugi strani to lahko pomeni, da se bodo tudi dlje časa zadržali na vaši spletni strani, kar je pomemben signal tudi za brskalnike, kot je Google. Za nagrado vas bodo brskalniki višje rangirali, vaša SEO optimizacija pa bo s tem učinkovitejša. To pa ni zanemarljivo, kajne?

Iščete dodaten način za boljše rangiranje? Potem berite dalje.

Prepričajte se, da je vaše besedilo berljivo

Branje z zaslona je težko, zato če želite, da vaši bralci preberejo vašo celotno objavo na spletni strani, se prepričajte, da je vaše besedilo lahko berljivo. Konec koncev, zanimive in lahko berljive vsebine lahko pritegnejo več obiskovalcev vaše spletne strani. In ne le to. Pomenijo lahko tudi višjo stopnjo konverzije. To pa je tisto, kar naj naša SEO optimizacija konec koncev tudi pomeni. Zato se splača potruditi in napisati besedilo, ki je prilagojeno občinstvu, za katerega pišete.

Tako. Prišli smo do konca tretjega dela tega vodiča. Spoznali ste, kako od načrtovanja vsebine k bistvu, ki ga predstavlja SEO optimizacija – pisanju člankov. Tu smo predstavili le najbolj osnovne zakonitosti pisanja SEO vsebine.

Če vas zanima, kakšne so skrivnosti, ki jih velja upoštevati, da bo vaša SEO optimizacija dosegala še boljše rezultate, potem preberite 4. del tega vodiča. Verjemite, čaka vas zanimivo in poučno branje.